Herzlich willkommen in unserem Gästebuch

Wir freuen uns, wenn es Ihnen bei uns gefallen hat!

Gästebuch

 
 
 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind erforderlich.
Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass dein Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
Familie Tuerlinckx Familie Tuerlinckx aus Zwijndrecht België schrieb am 23. Dezember 2023 um 12:51
Wij waren in december 5 dagen met 4 personen in uw prachtige en volledig ingerichte woning niets ontbrak om een gezellig verblijf te hebben. De ontvangst was heel vriendelijk en als extra verrassing waren er eieren van de eigen kippen , potjes zelf gemaakte gelei , flessen water en wijn. De gratis tickets voor trein en bus in de VRM regio zorgen ervoor dat da auto rustig kan laten staan en wandelingen kan maken vertekend of aankomend aan het bus of treinstation. Samen gevat ; een aanrader door het totaal aangebodene om te verblijven het was super. Groeten van Ludwig , Francine , Danny en Morganne.
Administrator-Antwort von: Dischmi59
Bedankt voor je vriendelijke bericht. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We hadden je graag beter weer aangeboden, maar het was genoeg voor het bezoek aan de kerstmarkt. Jullie waren zeer aangename en vriendelijke gasten. Wij wensen u prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar 2024. Met vriendelijke groet, Edda u. Dirk gemaakt met Google Translate PS: Vielen Dank für den leckeren Schoko-Weihnachtsmann!
Bitte warten …