Wij waren in december 5 dagen met 4 personen in uw prachtige en volledig ingerichte woning niets ontbrak om een gezellig verblijf te hebben. De ontvangst was heel vriendelijk en als extra verrassing waren er eieren van de eigen kippen , potjes zelf gemaakte gelei , flessen water en wijn. De gratis tickets voor trein en bus in de VRM regio zorgen ervoor dat da auto rustig kan laten staan en wandelingen kan maken vertekend of aankomend aan het bus of treinstation. Samen gevat ; een aanrader door het totaal aangebodene om te verblijven het was super. Groeten van Ludwig , Francine , Danny en Morganne.